zondag 16 november 2014

| PIMKIE: nieuwe look! | ♥

Hi!


Eindelijk is het weer tijd voor een column. Het gaat geen erg lange zijn, aangezien ik overmorgen start met de examens. Binnen twee weken eindig ik dinsdag met de examens, dys dan gaat het eer wel een lange worden.
Wat ik voor vandaag in petto heb gaat over de Pimkie. Nieuwe look en wishlist, benieuwd?
Lees nu verder!



Onlangs ging ik shoppen in een koopcentrum dicht bij mijn huis, en ik passeerde de Pimkie. Het was echt heel erg lang geleden dat ik er eens ging shoppen, dus besloot ik om er toch eens binnen te gaan. En ja hoor, het was een goede keuze! De pimkie is namelijk helemaal opnieuw gerestyled! Zowel qua 'interieur' zal ik maar zeggen, als qua kledij!!

Als eerste viel me het logo op. Het is niet erg hard verandert, maar het viel me toch direct op.

Maar vanaf dat ik er binnenging, was heel het interieur verandert! Ik vind het erg geslaagd, want daarvoor leek het een beetje goedkoop. Nu is het echt klassevol!

Niet alleen de winkels zijn van look verandert, ook de kledij! Offcoarse is het een nieuw seizoen, maar wat me toch opviel is dat ze een 'nieuwe stijl' ontwikkelde, die me echt helemaal ligt! Ik ben er echt dol op. Natuurlijk heb ik dan ook wat nieuwe aanwinsten gedaan, waarop ik nog eens korting kreeg ook!! (daarvan zal ik nog eens een shoplog maken).

Alleen maar positieve commentaar over het nieuwe concept van Pimkie! Een erg leuke winkel geworden, dus neem allemaal zeker eens een kijkje.





29,99

15,99


49,99


25,99


 59,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.