vrijdag 17 oktober 2014

| Personal post! |

Hi bloggers! 


Dit is eventjes ene personal berichtje. Dat mag ook wel eens denk ik hé ;)
Normaal doe ik dit niet vaak, maar zo af en toe mag dat wel. Een update van mijn leven op dit moment. Ja, zo zou je het kunnen noemen!

Kennen jullie de webshop webstash? Als je het niet kent zou ik aanraden om zeker eens een kijkje te nemen! Ze verkopen allerlei leuke kledij. Ik ben echt weg van hun stijl! En... ik ben ook gastblogger op hun webshop! Ja!!!! Zoals je kan zien op de shop staat er naast 'accessoires' ook 'blog'. Ik mag dus een artikeltje maken, en dan posten ze het op die pagina van 'blog'! Ik heb mijn artikeltje ondertussen al doorgetsuurd, en ze hebben het ingepland voor binnen een kleine 2 weken! jeuj! Nog beter niews: Ze gaan de link van mijn blog (deze blog dus) erbij plaatsen zodat deze blog kan groeien en steeds populairder kan worden! erg goed nieuws dus! Het iets slechtere nieuws ( maar eigenlijk mag ik niet klagen) is dat dit eenmalig is. Het is dus niet zo dat ik elke week een berichtje moet schrijven. Ook krijg ik korting! Jeuj! Misschien kan ik dat wel weggeven met een winactie... Wie weet wat er van komt! ;)

Ik heb ook nog een idee om het spannender te maken...! Jullie weten nu totaal nog niet waarover mijn artikel op webstash zal gaan! Elke keer als ik een volger bij heb zal ik een tip geven! En binnen 2 weken weten jullie het misschien wel al! Verklap het nog niet tegen andere bloggers dan, zodat zij ook de kans krijgen om het te kunnen raden!

Bon, dat was het zo'n beetje!
Geniet nog van jullie vrijdag :D

XOXO,E.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.