maandag 13 oktober 2014

| Happy tumblr time | ♥

Hi bloggers! 
De laatste tijd zullen jullie wel merken dat ik niet meer elke dag een berichtje kan posten - wat ik wél in de vakantie deed, aangezien ik veel meer tijd had natuurlijk-. Toch probeer ik echt zoveel mogelijk te bloggen, en als ik een moment gigantisch veel inspiratie heb, maak ik berichtjes voor 2 weken ofzo, en plan ik ze al in! haha, eigenlijk is dat best wel grappig. Ik ben nu begonnen met dit berichtje zonder enig idee van wat er van zou komen, maar ondertussen heb ik al een idee!

--------------------------------

Ik heb jullie al eens verteld over mijn tumblraccount maar hier toch nog de link, want ik verander mijn URL soms wel eens haha :). Als je mijn tumblr pagina leuk vind, raad ik het aan om mij dan te volgen, want zoals ik al zei verander ik mijn URL wel regelmatig. 

Het artikel van vandaag gaat dus over tumblr. Ik ga een top 20 favoriete foto's van tumblr laten zien (ze zijn niet allemaal van mijn eigen tumblr pagina!),  waarvan ik blij word als ik die foto zie.
Ik heb dit soort artikeltjes "Happy tumblr-time" genoemd, omdat dat wel nogal logisch is :).



Anyways, Let's get started!


























Q: Zijn jullie ook zo verslaafd aan tumblr? ♥
XOXO, E.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.