woensdag 17 september 2014

| modetrends winter 2014 | ♥

Hi!
We zijn ondertussen al eind September, en de herfst komt er stilletjes aan. Ik vind persoonlijk de zomer en lente nog steeds de leukste seizoenen, maar aangezien we een zeer slechte zomer hebben gehad, kan ik maar niet snel genoeg aan de herfst beginnen denken. In dat seizoen kan je overal op de straten de geur van de nieuwe trends opsnuiven. Heerlijk toch! Het verschil tussen zomer en herfst is dan ook zeer groot en iedereen doet wel nieuwe inkoopjes. Gewoon die cosy truitjes en sweatshirts, de winterjassenjacht, botjes,... . Ik smelt al helemaal weg.
Ayways, zoals jullie wel al merken, gaat mijn column vandaag over de herfst/winter trends. 



Zijn jullie even benieuwd als ik? 
Kijk da snel verder!


Er zijn dit najaar erg veel trends, en daarom niet allemaal nieuwe. 


KLEUR:
Ik heb het bijvoorbeeld over de pastel tinten. Ik weet niet of jullie het weten, maar ik ben stiekem wel verslaafd aan pastel (a fact about me ;)). Vorige winter, en zelfs de 2 winters daarvoor was pastel zeer erg in. Deze winter is dat niet anders! Je kan die oudroze jurk die al een jaar in jouw kast hangt beter maar eens afstoffen, want jaja, je zal deze de komende winter zeker nodig hebben!



Gold Gold Gold. Overal op de catwalk zie je het, maar niet alleen daar, ook zeker op de straten. Een trend die wel redelijk nieuw is, maar op de rode loper toch nooit echt is weggeweest. Ik vind het echt helemaal geweldig! Zelf draag ik het echt graag omdat ik hou van die 'chique touch' aan je kledij. Ik weet het wel, je moet er echt voor zijn, want sommigen vinden het maar niets. Maar de meerderheid heeft toch beslist dat het een echte blijver is! 



Hoe makkelijk kan het in de herfst? Ja, de kleur Bruin is echt nog nooit weggeweest. Bruine jassen, botjes, jurkjes, en noem maar op! Met bruin kan je nooit echt iets mis doen, maar let op, overdrijf niet!




FRANJES:
Vorige zomer startte het allemaal. De franjes bikini's! Maar daarom hoeven ze niet weg te zijn deze winter. De franjes zijn weer helemaal hip deze winter. Wil jij zo'n leuke frulletjes aan jouw tas? Of aan jouw leuke botjes? Het kan allemaal! Jij wordt een echte hippie deze winter.



GROVE BREISELS

truitjes

Deze gaat geen enkele winter meer uit de mode denk ik. Een echt blijvertje, en maar goed ook! Deze lekker warme comfy truitjes zijn zeer stylish, dus .. twijfel maar niet om jouw oude truien met grove breisels terug op te zoeken, want je zal ze nodig hebben!



lange vesten
Van dit item kan ik maar geen genoeg hebben, en je ziet ze ook echt OVERAL! van Lange vesten met grove breisels, tot lange vesten in pasteltinten. Deze winter kan je ze allemaal dragen, dus bereid je maar voor op een huge collective haul van mij!


NEPBONT
Deze is ook al een tijdje mode, de enige echte nepbont! Oke ik vind het heel erg mooi, maar om echte bont te kopen, dat zou ik nou eens niet over mijn hart krijgen! Je kan deze vinden aan de kap van een leuk jasje, maar evengoed aan een tas. Wat deze winter wel nieuw is, is een lange vest volledig in bont! En niet alleen de lange vesten doen mee, ok gewoon truitjes en andere items. Zeer gewaagd dus.
Durf jij dit aan?


Q: Zijn de trends voor de komende winter jouw ding, of vind je ze eerder te gewaagd?
Let me know!

XOXO, E.

1 opmerking:

  1. Ik ben dol op pasteltinten!
    Lange vesten heb ik ook met overvloed in mijn kast hangen! :)

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.