vrijdag 22 augustus 2014

Polyvore set: Summertime.♥

Hey bloggers!

Kennen jullie polyvore? 
Het is een site waar je je creativiteit los kan laten. Je kan er van alles over mode vinden, je kan items liken zodat ze op jouw pagina komen etc. maar je kan er ook 'sets' maken. Dat wil zeggen een mode, beauty, deco of kunst set. Het is zeer moeilijk om het zo uit te leggen, maar neem eens een kijkje (polyvore.com), maak een account, volg andere mensen en dan zie je wel wat zij doen en wat de bedoeling is. Probeer eens, want met dit weer in de zomer kan je toch niet veel doen he :)
Ik ga af en toe een outfit -of set- die ik gemaakt heb op polyvore hierop plaatsen. Daaronder plaats ik ook waar je elk item kan kopen en hoe duur het is. Ik deed dit ook op mn oude blog, en ik vond zo'n polyvore berichtjes wel erg leuk.

Mijn eerste polyvore set heb ik summertime genoemd. Ik vind het een zeer leuke en vrolijke outfit en zou hem zo zelf kopen.





Summertime.♥


hollisterco.com


$43 - asos.com


nike.com


blueandcream.com


$58 - topshop.com


$22 - ark.co.uk


ray-ban.com


Q: Vinden jullie polyvore berichtjes leuk?

XOXO, E.♥

2 opmerkingen:

  1. Heej! Omdat ik je blog zo leuk vind, heb ik je genomineerd voor de Sunshine Blogger Award, om een beetje zonneschijn te brengen in deze regenachtige dagen ;) Ik zou het leuk vinden als je eens zou kijken naar het artikel en de award zou overnemen! Liefs, Amber
    - http://grosbisousxx.blogspot.be/2014/08/sunshine-blogger-award.html -

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankjewel! Het is erg leuk om als beginner genomineerd te worden, zodat ik toch een beetje populairder word.♥

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.