donderdag 14 augustus 2014

(Foto)tag #1 ♥

Hey allemaal!

Ik heb nog niet veel over mezelf verteld, dus ga ik even een personal berichtje posten. Dit doe ik aan de hand van een foto tag, dat is altijd leuker dan de hele tijd mijn saai leven te moeten lezen. Eerst wil ik ook nog eventjes iets over mijn lay-out kwijt, omdat dat ook erg veel met mijn persoonlijkheid te maken heeft.
Zoals je ziet is mijn achtergrond erg kleurrijk - en ook vooral pasteltinten-. Ik hou toch zo veel van pastel! Oh :). Ik denk dat ik wel een vrolijk persoon ben dan, want als ik een blog helemaal in zwart wit zie, lijkt het zo depressief... haha ;). Natuurlijk hou ik ook niet van blog's waarvan je de tekst bijna niet kan lezen omdat er overal kleurtjes zijn en het veel te druk & dus niet meer overzichtelijk is. Ik hou het steeds graag stijlvol, maar dan met kleur! Dat kan je ook merken,mijn achtergrond (waarvan ik de collage zelf heb gemaakt!), is zeer kleurrijk, maar mijn tekst is zwart & de achtergrond lekker wit, zodat je geen moeite hoeft te doen om iets te lezen. Mijn header, ofja, je kan het nog geen echte header noemen, is gewoon zwart. Ik moet er nog 1tje maken, maar ook die zal sober, maar vrolijk zijn -als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Wat ik nog wou zeggen is, dat ik graag veel tijd spendeer aan het maken van mijn lay-out. Het moét er gewoon volgens mij goed uitzien & anders ben ik niet tevreden.

Laten we overgaan naar de fototag, zodat jullie de persoon achter deze blog een beetje beter kunnen voorstellen.



lees meer!
Deze tag heet little reasons to smile, en de foto's zijn dan ook van de tumblr site. Ik laat jullie al mijn kleine dingetjes zien waarvan ik wel eens moet lachen haha :).

OMG :D AAAAAH


 



♥♥♥

 Wat vonden jullie ervan ?

xoxo, E.

4 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ik vind je collage erg mooi, ik houd van pastel <3
    Ik ben het wel met je eens dat er wat kleur in een lay-out moet zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much! And yes, offcoarse. What's your blog? Then I follow you .♥
      xoxo, E.

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter! Ik vind het altijd fijn om die te lezen. Dat herinnert me waarom ik het bloggen doe.